გაკვეთილის მთავარი გეგმა
|
ჯვაროსნული ლაშქრობები
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
11 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეს უნდა შეეძლოს ისტორიულ წყაროზე მუშაობა და საჭირო ინფორმაციის ამოღება.ინფორმაციის მოპოვება და დახარისხება.მსჯელობა,შეფასება და დასკვნების გამოტანა.დროისა და ეპოქის აღქმა.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეს შეეძლება შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები,განვითარება და შდეგები.შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე ინდივიდუალურად ან კლასში ჯგუფური მუშობისას ცხრილის საშუალებით აჯგუფებს კონფლიქტის დაწყების საბაბს და მიზეზს.მოსწავლეს შეეძლება დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქასთან.მოსწავლე შეეძლება დაახასიათოს კონფლიტის შდეგად გამოწვეული მიგრაციული პროცესები.მოსწავლეს შეეძლება შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები,განვითარება და შედეგები.მოსწავლეს ჩამოუყალიბდება კრიტიკულად აზროვნების უნარი,კვლევითი ჩვევები.მოსმენის და ჩაწერის უნარი.კომუნიკაციისა და შემოქმედებითი აზროვნების უნარი.დაახარისხოს ინფორმაცია.შეეძლება იმსჯელოს და ანალიზი გააკეთოს და გამოთქვას საკუთარი აზრი
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეს უნდა შეეძლოს დროსა და სივრცეში ორიენტირება.ისტორიული ეპოქის განცდა.თვალსაჩინოების გამოყენება და შექმნა
|
შეფასების საგანი და პროცედურა
| |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
წიგნი,დაფა,ცარცი,კომპიუტერი,პროექტორი,რუკა.კომპიუტერული პროგრამა.(Pover Point და Word
|
გაკვეთილის A ფაზა 15წთ...მოსწავლეთა პროვოცირება მასწავლებლის მიერ.მასწავლებელი სვამს კითცხვებს:რა ვიცით ჯვაროსნული ლაშქრობების შსახებ? განვლილი მასალიდან გავიხსენოთ ვინ იყვნენ რაინდები? ვის მიერ იყო დაპყრობილი პალესტინა და ვინ გაბატონდა ქრისტეს საფლავზე?...მოსწავლეები პასუხს სცემენ დასმულ კითხვებს და მასწავლებელთან ერთად ახარისხებენ მას. მასწავლებელი ხაზს უსვამს რამდენიმე პასუხს დაფაზე დაწერილიდან.ამის შემდეგ მასწავლებელი პროექტორის გამოყენებით მოსწაავლეებს აჩვენებს წინასწარ მომზადებულ სლაიდებს და სურათებს თემასთნ დაკავშირებით
B ფაზა-10წთ მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს სამ ჯგუფად ურიგებს თაბახის ფურცლებზე დაწერილ კითხვებს.პირველმა ჯგუფმა უნდა დაასახელოს ჯვაროსნულ ლაშქრობათა მიზეზები ჯვაროსნულ ლაშქრობებში მონაწილეთა სოციალური წარმომავლობა და ინტერესები.
მეორე ჯგუფი...აფასებს ჯვაროსნულ ლაშქრობათა შედეგებს.
მესამე ჯგუფი...მოსწავლეები იკვლევენ აღმოსავლური და დასავლური სამყაროების დაპირისპირების მიზეზებს.
სამუშაო ჯგუფების პრეზენტაცია და საკუთარი არგუმენტების დაცვა ..დრო 15 წთ.თითოელი ჯგუფის წარმომადგენელი პრეზენტატორი,რომელსაც ირჩევს თვითონ ჯგუფის წევრები, აკეთებს პრეზენტაციას.დანარჩენი ორი ჯგუფის წევრები უსვამს კითვებს..პრეზენტატორი პასუხს სცემს და იცავს თავის არგუმენტებს..იმართება დისკუსია..თითოეული ჯგუფი აკეთებს დასკვნებს
C ფაზა.შეჯამება და საშინაო დავალება.დრო 5წთ...მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს და წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის გამოყენებით აფასებს მოსწავლეებს..აძლევს საშინაო დავალებას..გაკვეთლის ტექსტის ბოლოს მოთავსებული ცხრილი შეავსონ დამოუკიდებლად.
|
Sunday, May 28, 2017
ჯვაროსნული ლაშქრობები
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment